EES Sistemi

10. 10. 2021

Kako ohraniti zdravje v pisarni v času sezonskih obolenj?

Jesen in zima sta letna časa, ki ju spremljajo kašljanje, kihanje in druga sezonska obolenja. Statistika pravi, da se največ virusov širi na delovnem mestu. Kaj lahko storite, da boste delovno okolje ohranili zdravo?

Najprej moramo poudariti, da je za podjetje in za zaposlene vedno najbolje, če ob znakih bolezni ostanete doma.

Razumemo, da želite biti produktivni in suvereno opravljati svoje delo, ampak če v službo hodite bolani, lahko zbolijo tudi drugi. Zdravje mora biti vedno na prvem mestu. Seveda pa moramo omeniti, da lahko veliko bolniških odsotnosti izjemno slabo vpliva na delovne procese. V vsakem primeru je torej pomembno, da ostanete doma.

Vemo, da se virusi širijo na različne načine, zato mora vsak delodajalec upoštevati najvišje standarde glede čistoče v delovnih prostorih. Zavedati se morate, da ste tudi vi odgovorni za njihovo zdravje.

Če je delovno okolje čisto in urejeno, bodo produktivnejši, srečnejši in uspešnejši. Manj bo bolniških odsotnosti in stresa.

NAJBOLJ UMAZANI DELI POSLOVNIH PROSTOROV

Najprej poglejmo, kje je največ umazanije.

Na prvem mestu je pisalna miza.

Sledijo ji:

  • kljuke in gumbi za dvigala,
  • tipkovnica,
  • kavomat in kuhinjski pripomočki,
  • konferenčne sobe,
  • hodniki in stopnišča,
  • fotokopirni aparat,
  • rolete,
  • skupni prostori.

KAJ LAHKO NAREDITE SAMI?

  1. Kuhinja naj bo vedno čista

Ste vedeli, da kuhinja ena izmed najbolj umazanih delov poslovnih prostorov? Še zlasti kavni aparat in pomivalno korito. Če ju ne čistimo redno, lahko postaneta “ljubek” dom bakterij in virusov. 

Vsi zaposleni se morajo navaditi, da vse naprave in pribor, ki ga uporabljajo, temeljito očistijo. Enako velja za vse površine. Poskrbite, da bodo na voljo vsa čistila in dezinfekcijski izdelki. 

Ne pozabite na mikrovalovno pečico. 

  1. Redno čistite kljuke in gumbe za dvigalo

Kljuk in gumbov se vsak dan dotakne veliko ljudi. Po uporabi si vedno umijte roke, predele pa redno čistite. Večkrat na dan!

  1. Vsak dan pospravite pisalno mizo

Ste vedeli, da je na pisalni mizi skoraj 400-krat več bakterij kot v stranišču? Ravno zato jo morate redno čistiti. Lahko si naredite čistilo DIY iz sode bikarbone, belega kisa in eteričnega olja z močnimi antiseptičnimi lastnostmi (npr. čajevec). 

Poskrbite, da se boste znebili ostanke hrane in pijače, uporabljenih robčkov in osebnih kozmetičnih predmetov. 

  1. Redno čistite tipkovnice

Bakterije imajo zelo rade tipkovnice, zato redno uporabljajte antibakterijske robčke za čiščenje. To storite tudi če ste edini, ki uporabljate tipkovnico. 

  1. Poskrbite za pomembne pripomočke v kopalnici

V kopalnici morajo biti koši za smeti, ki jih redno odnašajo. Robčki ne smejo ležati okoli koša. Zaposlenim nudite antibakterijska mila in robčke za čiščenje površin. Za vse ostalo pa je najbolje, da si omislite čistilni servis. 

ZAKAJ ČISTILNI SERVIS?

Od zaposlenih ne morete pričakovati, da bodo skrbeli za brezhibno čistočo. To je pravzaprav nemogoče.

Če se odločite za naložbo v profesionalno čiščenje, boste zaposlenim in strankam pokazali največjo mero spoštovanja.

V družbi EES sistemi imamo skoraj 300 kvalificiranih čistilcev, ki bodo poskrbeli, da bo čist vsak kotiček vaših prostorov. Imamo vso potrebno opremo in večinoma naravna čistila, zaradi katerih bo čiščenje opravljeno hitro in temeljito. 

Pišite nam ali pa nas pokličite in zagotavljamo vam, da boste za ugodno ceno dobili najboljšo storitev.

Novičke

Se želite naročiti na naše Nasvete,
ki vam bodo olajšali marsikatero
zagato na enostaven način.