EES Sistemi

22. 08. 2022

Kako očistiti dom, če imate odpor do čiščenja

Pred kratkim smo dobili zanimivo sporočilo sledilke na Instagramu. Dovolila nam je, da ga objavimo in napišemo nasvet.

“Zelo rada bi imela očiščeno hišo, ampak pri vseh obveznostih enostavno ne gre. Ko vidim, kaj moram vse očistiti, sem tesnobna in anksiozna. Čiščenje ni moja najljubša stvar. Priznam, da ne maram čistiti. Ko enkrat začnem, me mine, saj ne vidim izhoda. Kaj mi svetujete?”

Popolnoma razumemo, da je za marsikoga čiščenje in urejanje stresno opravilo. Sploh v času, ko je življenje zelo hitro, pogosto ne najdemo časa.

Danes bom z vami delila nasvet, kako očistiti dom brez cmoka v grlu.

Nasveti so predvsem za tiste, ki želijo očistiti vse prostore.

VSAK DAN OČISTITE ENO SOBO

Vsak dan se lotite ene sobe. Ko jo boste uredili, boste dobili občutek zmage in postali bolj motivirani.

To je mentalni trik, ki bo povečal samozavest. Cilj je uresničljiv in zmaga dosežena. Ne razmišljajte, kaj vas čaka jutri. Za tisti dan ste naredili vse, kar ste si zadali.

Predlagam, da prostore, ki potrebujejo več časa, očistite tiste dneve, ko imate najmanj obveznosti. To so po navadi kuhinja, kopalnica in shramba.

Preden začnete, si napišite katera čistila in pripomočke boste potrebovali za določeno sobo. Sprehodite se po naši spletni strani, kjer smo veliko pisali o naravnih čistilih.

VEDNO SE NAJPREJ ZNEBITE NEREDA

Poberite smeti, odstranite stvari, ki ne spadajo v tisto sobo, vprašajte se, ali določene stvari sploh potrebujete. 

Pripravite 2 škatli. V prvo dajte stvari, ki jih boste zavrgli, v drugo pa tiste, ki jih lahko podarite. Zelo koristni bosta predvsem v spalnici oziroma omari.

Ko se znebite odvečnih stvari, bo čiščenje lažje.

VSAKO NALOGO OPRAVITE DO KONCA

Če čistite kad, jo očistite do konca. Ne začnite z umivalnikom. To bo povzročilo zmedo v kopalnici in v vaši glavi. Izjema je le, če morate pustiti čistilu, da nekaj časa deluje. 

Če pospravljate omaro z oblačili, ne začnite čistiti knjižnih polic. Kot rečeno, male zmage so neprecenljive za um.

VZEMITE ODMOR, KO GA POTREBUJETE

Z odmori ni nič narobe. Potrebujemo jih. Vzemite si nekaj minut za vodo, kavo ali karkoli želite. Odmor naj ne bo predolg, ker se lahko prikrade anksioznost z vprašanjem: “Ali imam še dovolj časa, da pospravim do konca?”

VSAKA STVAR NAJ IMA SVOJ PROSTOR

To je izjemno pomembno, saj tako ohranjamo red. Ko bodo vse sobe pospravljene, boste zaradi tega lažje ohranjali urejenost in čistočo.

Če je le mogoče, investirajte v škatle za shranjevanje. 

Osebna izkušnja: V majhen zvezek sem si napisala, kam sem pospravila določene stvari, sploh tiste, ki jih redko uporabljam. 

NE ODLAGAJTE STVARI

Ko je dom pospravljen, prenehajte z odlaganjem stvari na mesta, kamor ne spadajo. Že prej ste poskrbeli, da ima vsaka svoj dom in za 99 % potrebujete največ 2 minuti, da jih pospravite. 

Ključ obesite ali dajte v predal, torbico izpraznite in jo pospravite v omaro, knjigo, ki ste si jo izposodili, dajte na knjižno polico, ko pridete iz fitnesa, izpraznite torbo in dajte oblačila v košaro za pranje …

In še nekaj … ne pozabite na najljubšo glasbo ali podkast, ko čistite.

Jaz se naučim presenetljivo veliko.

Upam, da vam bodo nasveti pomagali.

Če imate še kakšno vprašanje ali sporočilo, nam pišite na Instagram.

Sledite nam s klikom na to povezavo >>>

Novičke

Se želite naročiti na naše Nasvete,
ki vam bodo olajšali marsikatero
zagato na enostaven način.